Rezime: 53. Beogradski sajam nameštaja 2015

Mesto okupljanja eksperata iz oblasti dizajna i proizvodnje nameštaja.

rezime

Ove godine sajam je napravio značajne konceptualne promene koje se odnose na sve bitne segmente, od podizanja kvaliteta dizajna, preko orijentacije ka edukaciji i biznisu, do velike promene u komunikaciji.

Beogradski sajam nameštaja kao najvažniji događaj u Jugoistočnoj Evropi u sferi dizajna, proivodnje i distribucije nameštaja, u ovogodišnjem 53. izdanju, okupio je renomirane proizvođače nameštaja i distributere, inženjere, dizajnere i arhitekte, ali i širu javnost.

U kontekstu konceptualne promene i redizajna vizuelnog identiteta stavljen je akcenat na design oriented kompanije koje kao glavne kriterijume ističu inovaciju, kvalitet i funkcionalnost nameštaja. Videli smo sajam kao mesto okupljanja eksperata iz oblasti dizajna i proizvodnje nameštaja i srodnih privrednih grana koje nastoji da održi vodeću ulogu u afirmaciji svih činilaca industrije nameštaja. Cilj nam je bilo stvaranje uslova za realizaciju ideja i poslovnu saradnju.

ikea-rezime

Poseban segment Beogradskog sajma nameštaja činila je Izložba mladih dizajnera koja je predstavila najsvežije autore i najnovije ideje.

Specijalni žiri, tim sastavljen od internacionalnih eksperata, dodeljivao je, najuspešnijem izlagaču za ovu godinu redizajniranu nagradu Zlatni ključ. Činjenica da u određenim kategorijama nije bilo nagrađenih govori o visokim kriterijumima koje je žiri imao.

Ovogodišnja poseta koja je za 50 odsto veća nego prethodnih godina, kao i pozitivan feedback od ogromnog broja prošlogodišnjih učesnika, prestavljaju osnovu za dalji rast i uspeh. Činjenica da su na sajmu izlagale velike renomirane kompanije iz cele Evrope govori o tome da sajam polako izlazi iz regionalnog okvira i postaje internacionalna manifestacija.